Opći uvjeti poslovanja

Ove internetske stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi tvrtka Concolor d.o.o. Ljudevita Posavskog 8, 10360 Sesvete te služe kao elektroničko prodajno mjesto tvrtke – internetska trgovina.

Uvjeti poslovanja internetske trgovine (www.concolor.hr) sastavljeni su u skladu sa aktualnim Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP) i Zakonom o obveznim odnosima (ZOO).

Molimo vas da pažljivo pročitate sve niže navedene uvjete kupnje i poslovanja. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje ovih uvjeta kupnje.

PRODAVATELJ

Sjedište prodavatelja:
Concolor d.o.o., Ljudevita Posavskog 8, 10360 Sesvete,
Zemljopisna adresa poslovanja: Concolor d.o.o., Ljudevita Posavskog 8, 10360 Sesvete

Telefon: 01/7899-540, e-mail: [email protected]

OIB: 89021876450, MB: 02630095

Društvo je upisano u Registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-09/10829-4 Temeljni kapital iznosi 20.000,00 kn i uplaćen je u cijelosti. Uprava: Katarina Krišto, direktor                        

KUPAC

Kupac je svaka pravna i fizička osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje u internetskoj trgovini (www.concolor.hr).

PREDUGOVORNE OBAVIJESTI

Sukladno članku 57. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj mora Kupca na jasan i razumljiv način obavijestiti o:

  1. glavnim obilježjima robe ili usluge, u mjeri u kojoj je to prikladno s obzirom na robu ili uslugu te medij koji se koristi za prijenos obavijesti
  2. svojem nazivu i sjedištu, telefonskom broju te, ako postoji, adresi elektroničke pošte
  3. ako je primjenjivo, nazivu i sjedištu trgovca u čije ime i/ili za čiji račun nastupa
  4. zemljopisnoj adresi mjesta svojeg poslovanja, odnosno zemljopisnoj adresi mjesta poslovanja trgovca u čije ime i/ili za čiji račun on nastupa, a na koju potrošač može nasloviti svoje pritužbe, ako je to mjesto različito od sjedišta iz točke 2.
  5. maloprodajnoj cijeni robe ili usluge, a ako priroda robe ili usluge ne omogućava da cijena bude izračunata unaprijed, o načinu izračuna cijene te, ako je primjenjivo, ostalim troškovima prijevoza, dostave ili poštanskih usluga, odnosno o tome da ti troškovi mogu biti naplaćeni, ako ne mogu biti razumno izračunati unaprijed
  6. troškovima uporabe sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora, ako se ti troškovi ne zaračunavaju po osnovnoj tarifi
  7. uvjetima plaćanja, uvjetima isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoji, načinu rješavanja potrošačkih pritužbi od strane trgovca
  8. uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora kao i o obrascu za jednostrani raskid ugovora sukladno članku 74. stavku 1.ZZP-a, u slučajevima u kojima to pravo postoji
  9. tome da je potrošač dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP-a, odnosno, o troškovima vraćanja robe, u slučaju da kod ugovora sklopljenih na daljinu roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način
  10. tome da će, u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP-a nakon što je postavio zahtjev u skladu s člankom 64. ili člankom 70. ZZP-a, potrošač biti dužan platiti trgovcu razumni dio cijene sukladno članku 77. stavku 7. ZZP-a.
  11. tome da se potrošač ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP-a, u slučajevima u kojima je temeljem članka 79. ZZP-a, to pravo isključeno, odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora
  12. postojanju odgovornosti za materijalne nedostatke
  13. uslugama ili pomoći koji se potrošaču nude nakon prodaje te uvjetima korištenja tih usluga ili pomoći, ako ih trgovac pruža, kao i o eventualnim jamstvima koja su izdana uz robu ili uslugu
  14. postojanju odgovarajućih pravila postupanja trgovca, kako su definirani člankom 5. točkom 18. ZZP-a.
  15. trajanju ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjetima  otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme, odnosno koji se automatski produžuje
  16. minimalnom roku u kojem je potrošač vezan ugovorom, ako postoji
  17. pologu ili drugom financijskom osiguranju koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti, kao i o uvjetima plaćanja toga pologa, odnosno uvjetima pribavljanja drugog financijskog osiguranja
  18. ako je primjenjivo, funkcionalnosti digitalnog sadržaja, uključujući potrebnim mjerama tehničke zaštite tih sadržaja
  19. ako je primjenjivo, interoperabilnosti digitalnog sadržaja s računalnom ili programskom opremom za koju trgovac zna ili bi morao znati
  20. mehanizmima izvansudskog rješavanja sporova, odnosno o sustavima za obeštećenje, te načinu kako ih potrošač može koristiti.

Sve naprijed navedene obavijesti, tj. one koje su sukladno Zakonu o zaštiti potrošača neophodne, nalaze se u ovim Uvjetima kupnje na Concolor internetskoj stranici (www.concolor.hr).

RAČUN / POTVRDA O SKLOPLJENOM UGOVORU

Račun koji će kupac primiti zajedno s naručenom robom predstavlja potvrdu o sklopljenom ugovoru te sadrži sve potrebne podatke iz članka 57. ZZP.

PRAVILA POSTUPANJA TRGOVACA 

Ovi uvjeti kupnje predstavljaju pravila postupanja po kojima se trgovac obvezuje postupati u svojoj poslovnoj praksi.

CIJENE

Cijene su izražene u eurima, a PDV je uračunat u cijenu. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

NARUDŽBE

Naručivanje robe putem internetske trgovine moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Naručiti možete kao registrirani i kao neregistrirani korisnik.
Svi proizvodi navedeni na internetskoj trgovini (www.concolor.hr) nalaze se na skladištu te su raspoloživi za narudžbu u ograničenim količinama. Ako određeni proizvod u trenutku narudžbe nije raspoloživ, kupac će biti obaviješten te će mu biti ponuđen najsličniji zamjenski proizvod ili povrat novaca.
Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i narudžbe.

AKCIJSKA PRODAJA I KODOVI ZA POPUST

Tvrtka Concolor d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine.

Nakon isteka roka akcijske prodaje, tvrtka Concolor d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

IZJAVA O SIGURNOSTI

2-Checkout  primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

UVJETI DOSTAVE

Isporuka paketa vrši se dostavom na adresu, putem dostavne službe.

Niže možete pročitati više o svakom načinu dostave i isporuke.

HRVATSKA

Brza dostava (u pravilu do 5 radnih dana)
do 2 kg 4,15 €
do 5 kg 4,48 €
do 10 kg 5,14 €
do 15 kg 5,81 €
do 20 kg 7,14 €
do 25 kg 8,63 €
do 31,5 kg10,12 €
OTOCI
nadoplata na navedene cijene 5.81 € nadoplata
Za narudžbe iznad 132.72 € besplatna dostava

Besplatna dostava za narudžbe iznad 132,72 € vrijedi isključivo na području Hrvatske. Brzina dostave može odstupati od uobičajene u vrijeme blagdana, neradnih dana, tijekom velikih prodajnih akcija i drugih situacija u kojima su moguće poteškoće tijekom isporuke. 

OPĆI UVJETI DOSTAVE I PREUZIMANJA PAKETA

Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan.
Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 14:00h, subotu i nedjelju šaljemo u ponedjeljak.
Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke.
Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Želite li dostavu na određeni datum, navedite nam to u napomeni prlikom narudžbe.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

UVJETI POVRATA, REKLAMACIJA I ZAMJENA

JEDNOSTAVNI POVRATI

Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa.

Svi proizvodi koji se vraćaju moraju biti nekorišteni i neotvoreni u originalnom pakiranju.

Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosi Concolor. Za povrate nekorištenih i neotvorenih proizvoda u našem skladištu molimo da nas prethodno kontaktirate na tel: 01/7899-540 ili e-mail: [email protected]

NAPOMENE

• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
• Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište
• Prilikom povrata proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

OŠTEĆENJA U DOSTAVI, KRIVI PROIZVODI, NEISPRAVNI PROIZVODI

U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom ili telefonski) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. 

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (IZVOD IZ ZZP-A, ČLANAK 72.)

(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
(2) U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
(3) Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
(4) Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje (pdf).
Upute za jednostrani raskid ugovora
• Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
• Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
• Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
• Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
• Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
• Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
• Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako ste prije isteka naprijed navedenog roka poslali robu na našu adresu.
• Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
• Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Obveze potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora (izvod iz ZZP-a, članak 77.)
(1) Osim ako je trgovac ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. ZZP-a, obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.
(2) Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu iz stavka 1. ZZP-a na vrijeme ako prije isteka roka iz stavka 1. ZZP-a pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu.
(3) Potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.
(4) Ako je, kod ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija, roba u trenutku sklapanja ugovora bila dostavljena potrošaču u njegov dom, trgovac mora preuzeti robu na svoj trošak ako robu, zbog njezine prirode, nije moguće vratiti na uobičajeni način poštom.
(5) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
(6) Iznimno od stavka 5. ZZP-a, ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora u skladu s člankom 57. točkom 8. ZZP-a, potrošač ne odgovara za umanjenje vrijednosti robe, bez obzira na uzrok umanjenja vrijednosti robe.

ISKLJUČENJE PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (IZVOD IZ ZZP-A, ČLANAK 79.)

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
• Ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena.
• Predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
• Predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
• Predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

Potrošač je dužan snositi troškove vraćanja robe u skladište tvrtke Concolor d.o.o. u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Concolor d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

IZJAVA O DOSTAVI I SLANJU PAKETA

Preko 95% paketa poslanih od strane Concolor.hr (Concolor d.o.o.) dostavlja se po rasporedu dostavne službe kojom se šalje. Djelatnici Concolor d.o.o. ulažu sve moguće napore kako bi se dostava i slanje paketa izvršilo sukladno rasporedu. Concolor.hr (Concolor d.o.o.) ne može ni u jednom trenutku biti smatran odgovornim zbog kašnjenja u dostavi prouzrokovanih dostavnom službom ili “višom silom”.

PODNOŠENJE PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku (poštom) na adresu: Concolor d.o.o. Ljudevita Posavskog 8, 10360 Sesvete ili na e-mail: [email protected]. Odgovor na vaš prigovor vratit ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova, omogućena je “Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova” (Platforma za ODR) na sljedećem linku: http://ec.europa.eu/odr

AUTORSKA PRAVA / COPYRIGHT

Web stranice concolor.hr su u vlasništvu tvrtke Concolor d.o.o. Sav sadržaj na concolor.hr kao što su tekstovi, grafički sadržaji, zaštitni znakovi (logotipi), ikone, audio i video zapisi, digitalni downloadi, softverski paketi i podaci vlasništvo su tvrtke Concolor d.o.o. ili naših partnera i zaštićeni su domaćim i međunarodnim propisima o zaštiti autorskog i srodnih prava odnosno prava industrijskog vlasništva i njihova neovlaštena uporaba predstavlja povredu propisa o zaštiti prava intelektualnog vlasništva.

INFORMACIJE NA CONCOLOR.HR INTERNETSKOJ STRANICI

Concolor d.o.o. ulaže maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama internetske trgovine ažurnim i točnim. Concolor d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. Concolor d.o.o. se obvezuje u svakom takvom slučaju revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se osobno dogovori o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

UPOTREBA I KORIŠTENJE CONCOLOR.HR INTERNETSKE TRGOVINE

Concolor internetska stranica (www.concolor.hr) u vlasništvu je tvrtke Concolor d.o.o. i upotreba iste se ne naplaćuje, dok se za sam pristup internetu i korištenju daljinskog prijenosa podataka te naknadi za pružanje takve usluge obratite svojem operateru.

DOSTUPNOST CONCOLOR.HR INTERNETSKE TRGOVINE

Iako vam Concolor d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Concolor d.o.o. ne može garantirati da će usluge na concolor.hr odgovarati vašim potrebama. Concolor d.o.o. također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ako dođe do pogreške, molimo vas da je prijavite na e-mail [email protected] kako bismo je otklonili na najbrži mogući način. Pristup internetskoj trgovini (www.concolor.hr) ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja.

IZJAVA O OGRANIČENJU ODGOVORNOSTI

Concolor d.o.o. ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale uporabom informacija s ovih stranica u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.
Ulaskom na ovu internetsku stranicu oslobađa se i odrješuje pružatelj usluga/vlasnik i tvorac ove internetske stranice Concolor d.o.o. svake odgovornosti koja bi mogla nastati nepravilnim korištenjem proizvoda s ove internetske stranice. Svi proizvodi koji su u prodaji s ove internetske stranice smatraju se originalnim proizvodima te se isporučitelj i vlasnik ove web stranice Concolor d.o.o. ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu povredu ili ozljedu nastalu korištenjem proizvoda kupljenih putem ove web stranice.
Svi sadržaji na ovoj internetskoj stranici su informativnog ili edukativnog karaktera.
Svi proizvodi dostupni putem ove web stranice ostaju u vlasništvu isporučitelja, vlasnika ove web stranice Concolor d.o.o., do trenutka potpune isplate kupoprodajne cijene.
Krajnji korisnik se izričito slaže da je korištenje internetske stranice (www.concolor.hr) isključivo na odgovornost Krajnjeg korisnika tako da tvrtka Concolor d.o.o. ne jamči (i) za posljedice koje mogu nastati upotrebom ove internetske stranice. Concolor d.o.o. zadržava pravo uskrate usluge ili poništenja narudžbe po vlastitom diskrecionom pravu, bez ograničenja i navođenja razloga.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje na u internetskoj trgovini (www.concolor.hr) moguće je na sljedeće načine:

  • Pouzećem– (otkupnina) plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja
  • Virman– internetsko bankarstvo / opća uplatnica
  • Karticama – online– T-com PayWay sustav

POUZEĆEM – GOTOVINOM

Ako želite platiti dostavljaču prilikom preuzimanja paketa, molimo vas da prilikom narudžbe odaberete plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja.

VIRMAN / INTERNETSKO BANKARSTVO / OPĆA UPLATNICA

Ako plaćate virmanom / internetskim bankarstvom, pošiljku šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem žiro računu. Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati.
Virmansko plaćanje možete odabrati u košarici nakon čega će na vaš email stići potvrda narudžbe i podaci potrebni za uplatu. Ako plaćate iz inozemne banke, sve bankovne troškove transakcije snosi isključivo platitelj.

KUPNJA ZA PRAVNE OSOBE

Postupak kupnje za pravne osobe jednak je onome za fizičke osobe, samo u prvom slučaju izaberite R1 račun na firmu i potvrdite suglasnost s Uvjetima poslovanja.

KARTICAMA ONLINE

Na Concolor internetskoj trgovini omogućeno je plaćanje kreditnim i debitnim karticama. 

KREDITNE KARTICE

• Mastercard
• Visa
• Diners Club

DEBITNE KARTICE

• Maestro

Za plaćanje karticama, internetska trgovina (www.concolor.hr) koristi 2-Checkout sustav koji primjenjuje najnovije standarde u zaštiti podataka – Secure Socet Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam.
Djelatnici internetske trgovine (www.concolor.hr) ni u jednom trenutku nemaju pristup broju kartice, dostupan im je samo broj autorizirane transakcije.
Podaci o karticama ne pohranjuju se u sustavu Concolora već se broj kreditne kartice direktno provjerava i autorizira u autorizacijskom centru kartične kuće.
Broj kreditne kartice nemojte upisivati nigdje osim u za to predviđeno polje, ne šaljite ga e-mailom niti putem formulara za kontakt.